No tens cap producte a la teva cistella de la compra.
Aquesta botiga només incorpora els articles i opcions que el col·legi ha triat per a aquest cus escolar.
Per poder reservar has de donar-te d’alta com a usuari del portal. Des de ‘Inicia Sessió’ pots crear un compte o bé accedir-hi si ja en tens un creat.
Per fer la reserva només has de seleccionar el botó “reservar ” que acompanya a l’equip, seleccionar l'opció de garantia i els accessoris, si n’hi ha, i indicar el nom i dos cognoms de l’alumne, això és molt important per poder garantir l'entrega.
A la teva cistella veuràs el resum de tot el que has reservat, allà pots fer la revisió i escollir l'opció de pagament.
Si fas el pagament per tarjeta, t’arribarà un e-mail confirmant la comanda.
Si fas el pagament per transferència, ens hauràs d’enviar per correu a helpedu@semic.es el comprovant d'aquesta. Al concepte de la transferència hauràs de posar el número de comanda que et dona l'ecommerce i el NIF de la persona que fa la comanda.
Si fas el pagament per finançament de Caixabank, restarà pendent fins l'aprovació del crèdit per part de la financera. Rebràs un email conforme la comanda ha estat registrada i un altre conforme la comanda ha estat aprovada, fins que no rebis aquest email, la comanda no ens constarà com pagada i no podrem fer-te l'entrega.
Pots pagar amb targeta bancària, transferència o bé, finançant la compra.
Si finances la teva reserva amb Caixabank Payments & Consumer, pots fer-ho a 3, 12, 24 i 36 mesos, segons l'import de la reserva. La quota mensual mínima per accedir al finançament és de 20€. Si vols finançar la reserva, has d’escollir el mètode de pagament ‘Finançament´ i el termini desitjat. Quan finalitzis la teva reserva, et redirigirem a la web de Caixabank Payments & Consumer per a que puguis realitzar la teva sol·licitud totalment online (si ja ets client CaixaBank, només necessitaràs el DNI/NIE i número de compte)
Si pagues amb transferència has d’indicar en el moment de fer el pagament, el número de comanda i el DNI del comprador. Hauràs d’enviar per e-mail el comprovant de la transferència a helpedu@semic.es.
Si hi ha opcions disponibles, les veuràs a la fitxa de producte. La quantitat d’opcions disponibles depèn d’allò acordat prèviament amb el teu centre educatiu.
La garantia queda detallada a la fitxa de producte. Si hi ha possibilitat d’ampliació de garantia, en el moment de la reserva pots escollir la que més t’interessi, això comporta un augment del preu de l'equip que queda reflectit en la cistella i a la comanda final.
Garantia
Recollida, lliurament, substitució, reparació de peces i mà d'obra.
Garantia amb Danys Accidentals. (ADP)
Només la contractació de la Garantia amb Danys Accidentals (ADP) inclou els danys per accidents. Concretament proporciona cobertura sobre vessaments no intencionals en o sobre la unitat, caigudes i sobre tensió. No cobreix: danys cosmètics, robatori o pèrdues; danys per accident de cotxe, perifèrics o consumibles, actes intencionats o foc. La cobertura inclou peces i mà dobra. Inclou pantalla danyada o peces trencades. En cas rotura de pantalla, esta coberta una pantalla a l'any. El document de garantia es la factura de compra. Pots demanar més informació a helpedu@semic.es
Rebràs un e-mail a l’adreça amb la qual t’hagis enregistrat on es detallarà la comanda que has realitzat, l'equip i les opcions o accessoris que hagis afegit i la forma de pagament.
Si fas el pagament per finançament de Caixabank, restarà pendent fins l'aprovació del crèdit per part de la financera. Rebràs un email conforme la comanda ha estat registrada i un altre conforme la comanda ha estat aprovada. Fins que no rebis aquest email, la comanda no ens constarà com pagada.
Hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres al correu helpedu@semic.es. Indicant el número de comanda i explicant què vols modificar.
VISA i Mastercard
El nostre compromís amb la seguretat és màxim. Confiem en La CAIXA, una de les plataformes més segures pel pagament online.
Acudeix directament al Coordinador/a TIC del teu centre, i t’indicarà com procedir.
Acudeix directament al Coordinador/a TIC del teu centre, i t’indicarà com procedir.
La factura simplificada de compra no s'emet fins al lliurament de tots els productes reservats. Un cop hagis rebut tots els productes reservats, la factura simplificada estarà disponible per a descarregar-la a l'espai del portal personal d'aquesta mateixa pàgina web.
Si necessites una factura completa, has d'enviar un correu electrònic a helpedu@semic.es, incloent el DNI / CIF escanejat i el núm. de comanda.
Si la reserva la recull la mateixa persona que ha fet la comanda, hauràs de portar el justificant de la comanda impresa i el DNI del comprador. Si vols, pot autoritzar a algú altre per fer la recollida
El dia de la recollida hauràs de signar un full de recepció de la comanda
La factura o tiquet te'l farem arribar un cop efectuada la reserva i recollida la comanda
Hauràs d’autoritzar a la persona que recollirà l’equip amb un document signat per tu, on indiquis el teu nom i DNI, el nom de la persona que autoritzes per fer la recollida. Aquesta persona haurà de portar el seu DNI, aquesta autorització, la comanda de reserva i còpia del DNI del comprador.
El dia de la recollida haurà de signar un full de recepció de la comanda
La factura o tiquet te'l farem arribar un cop efectuada la reserva i recollida la comanda
Has de posar-te en contacte amb nosaltres per e-mail helpedu@semic.es o bé al telèfon 917 89 65 92/934 92 41 53 i sol·licitar parlar amb el departament d'ecommerce de col·legis. El nostre horari d’atenció és de 8 h a 19 h de dilluns a divendres, excepte festius nacionals.